آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استقلال به انقلاب کرج می‌رود یا دستگردی تهران؟ | ابهام در محل بازی با پیکان

  • کد خبر: ۹۰۹۷۳
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
استقلال به انقلاب کرج می‌رود یا دستگردی تهران؟ | ابهام در محل بازی با پیکان
درحالی که باشگاه پیکان قصد داشت در ورزشگاه شهید دستگردی از استقلال میزبانی کند، اما مسئولان این ورزشگاه تا کنون با این خواسته موافقت نکرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پیکان، یکی از باشگاه‌هایی است که همواره محل برگزاری بازی‌های خود را تغییر می‌دهد. این باشگاه تهرانی در سال‌های حیات خود در فوتبال ایران گاهی در ورزشگاه خانگی‌اش در پیکانشهر مقابل رقبا قرار گرفته و گاهی به ورزشگاه شهدای شهرقدس رفته است. پیکانی‌ها در این سال‌ها از ورزشگاه‌های تختی و دستگردی تهران نیز استفاده کرده‌اند. این باشگاه حتی سابقه بازی در قزوین را هم دارد و در یک فصل و اندی تمام بازی‌های خود را در این شهر برگزار کرد. در فصل جاری نیز پیکان هرگز نتوانسته جای مشخصی را برای میزبانی از رقبای خود به سازمان لیگ معرفی کند. این باشگاه در هفته نهم میزبان باشگاه استقلال است و طبق برنامه‌ای که از قبل به سازمان لیگ داده باید در ورزشگاه شهید دستگردی مقابل آبی‌های پایتخت قرار بگیرد، اما مسئولان ورزشگاه دستگردی تهران به مدیران باشگاه پیکان اعلام کرده‌اند که به دلیل اینکه یک روز قبل از این بازی تیم‌های سایپا و پارس جنوبی در همین ورزشگاه به مصاف هم می‌روند قادر به میزبانی از بازی‌های لیگ برتر نیستند. این موضوع سبب شده باشگاه پیکان ورزشگاه انقلاب کرج را به عنوان میزبان بازی با استقلال به سازمان لیگ اعلام کند که هنوز تصمیم نهایی درباره این بازی اتخاذ نشده است تا بار دیگر شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای در فوتبال ایران زیر سوال برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->